Aivan. Olin eilen siivoamassa ja pesemässä ikkunoita ja tienasin. Söin sitten neljä suklaavanukasta, sipsejä, persikkarahkaa, valkosuklaa-nougat- vaahtoa ja minttuvienetan. Aivan, olen karsea läski. Iik, iik.

Tänään söin aamupalaksi sipsejä ja kokis lightia. En saanut kutsua yhteen valintakoejuttuun teatterialalle, siis toiseen osaan. Vaikka olin tehnyt kaiken hyvin. Ehkäpä olin liian läski sinne.

Pitää käväistä kaupungilla. Ostan varmaan jotain smoothieta.

Haluaisin laihtua, mutta sitten iskee herkunhimo ja ostan kaikkea paljon. Ja syön heti. Haluaisin ammattiapua, päästä syömishäiriöisten klinikalle, mutta kun jonot kestää vuosia. :/

---
Söin matkalla kaksi valkosuklaadonitsia, fazerinan, valkosuklaamagnumin... Myöhemmin puolikkaan kolmioleipäparista.
Olin ruokakaupassa ja tuijotin pitkään jäätelölaaria, konditoriatuotteita ja hedelmiä. Haistelin rasvan ja makean käryä ja mietin mitä ostaisin. Ostaisinko jäätelöä, jäätelökakun, leivoksia, piirakkaa vai hedelmiä ja smoothieta?

Havahduin hetkeksi ja ostin seuraavia:
- kaksi 100g:n tuorejuustoa
- puolikas cantaloupemeloni
- parsakaalia
- myslileipää
- kokonaisen valkosipulin
- pussillisen omenia

Päädyin ostamaan lisäksi piirustuslehtiön, lyijytäytekynän ja lyijyä. Yritän nimittäin piirtää silloin tällöin.

Vituttaa helvetisti kun kaikenlaisista terveysinnoista ja motivaationpätkistä huolimatta en onnistu laihduttamaan. Noh, ostinpahan illaksi terveellisempää. Vajaan sipsipussillisen heitin roskiin.